A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-04-16. HappyCan

Агенствоdigital видео агентство VGNC
Творчий керівникАлексей Соболев, Миша Коротеев
Автор ідеїАлексей Соболев, Миша Коротеев
ПродуктБлаготворительная акция HappyCan
ОписВидео кампания HappyCan была создана по заказу благотворительной инициативы Tabletochki, которая занимается закупкой необходимых лекарств для Детского Гематологического Центра Охматдет в Киеве.

В декабре 2012 года Tabletochki запустили кампанию по сбору средств, направленную на "обитателей" украинских офисов.

Идея кампании - "вы можете сделать благотворительность офисным хобби".

В рамках кампании мы создали "time waster", интерактивное видео-приложение в Facebook, чтобы показать - благотворительность может быть веселым времяпровождением. Пользователи могли забрасывать монеты в специальную копилку HappyCan. По окончании интерактивного видео можно было заказать доставку HappyСan в офис, тем самым привлекая сотрудников своей компании принять участие в благотворительности.

С помощью Facebook приложения HappyCan за две недели кампании было собрано 12500$.
Склад творчої групиМиша Коротеев - режиссер, оператор
Алексей Соболев - режиссер, оператор
Антон Колесник - арт директор
Анна Соболева - исполнительный продюсер
Дарья Росюк, Анастасия Новикова -продюсеры
Борис Петренко - продакшен менеджер
Евгений Лех - 3D
Youshido - digital продакшен