A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-04-38. Хортиця Ice

АгенствоЭймбюланс
Творчий керівникВладимир Смирнов
Автор ідеїВладимир Смирнов
ПродуктХортиця Ice
ОписУ "Хортиця Ice" есть инновационная характеристика – ее бутылка меняет цвет при охлаждении до идеальной температуры, при которой рекомендуется пить водку. Это уникальное качество сложно продемонстрировать даже в местах продажи. Поэтому нам было крайне важно вовлечь людей в процесс охлаждения, дать им возможность самим заморозить бутылку прямо на сайте. Мы хотели четко и ясно показать данное преимущество и знали, что ничто не убеждает лучше, чем собственный опыт. Особенно, если этот опыт удивляет, вызывает интерес и надолго запоминается.
Склад творчої групиРоман Гаврыш, Strategic Director; Владимир Смирнов, Creative Director; Youshido, Technical Team; Аня Новожилова, Copywriter; Дима Силантьев, Senior Designer; Антон Яценко, Account