A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-24. Голос нежности

Агенствоe:mg
Творчий керівникАнтон Мельников
Автор ідеї-
ПродуктMilka
ОписУважаемые эксперты, пожалуйста, посмотрите видеоролик по проекту "Голос нежности":
youtu.be/BDL8tG03XyI

Для того, чтобы укрепить ассоциативную связь бренда Milka с нежностью, в крупных торговых точках рядом с выкладкой шоколада Milka мы смонтировали аудио панель. На полу под установкой размещался стикер с обращением к потребителю «Остановись здесь и прислушайся к голосу своей нежности». Встав на него, человек слышал обращающийся к нему голос, причем окружающие звука не слышали. Голос побуждал потребителя купить шоколад Milka и поделиться нежностью с близкими.
Склад творчої групиCCO - Антон Мельников
Директор по работе с клиентами - Елена Хохлова
Эккаунт-директор - Татьяна Магденко