A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-08-12. Яндекс Директ. Цените каждое слово.

АгенствоФаствэй
Творчий керівникАлексей Лаврентьев
Автор ідеїАлексей Лаврентьев, Илья Соловьев, Макс Тужакаев
ПродуктЯндекс Директ
ОписСитуация:
Люди пользующиеся Яндекс.Директом знают, что это очевидный эффективный рекламный инструмент. Но эмоциональная составляющая их работы равна нулю. Никакой романтики.

Задача:

Сделать так, чтобы люди использующие Яндекс.Директ полюбили этот сервис и свою работу. Чтобы топ-менеджеры компаний в голове у себя поставили галочку "все я делаю правильно, что пользуюсь директом, это очень ок, я молодец, все ништяк".

Решение:

Любовь к слову возвести в степень приятного абсурда.
Склад творчої групиАлексей Лаврентьев, Илья Соловьев, Макс Тужакаев, Кристина Яновская, Георгий Тоидзе