A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-03-17. Новогодний РобоДел

АгенствоGRAPE
Творчий керівникВладимир Гарев
Автор ідеїДенис Быков
ПродуктGRAPE self-promo project
ОписЗадача:
Создать развлекательный self-промо проект, приуроченный к Новогодним праздникам.

Решение:
В разгар предновогодней лихорадки была запущенна онлайн-фабрика игрушек в виде приложения в социальной сети Facebook. Используя приложение, пользователи могли моделировать игрушечного робота с уникальным дизайном: комбинировать детали робота, раскрашивать их в разные цвета, настраивать не только конструкцию, но и эмоцию робота.

После того, как пользователи расшаривали своих роботов в Facebook, набравшие наибольшее количество лайков модели шли на печать в наш 3D-printer. Десять самых активных участников были приглашены на новогоднюю вечеринку GRAPE, где получили своих роботов в праздничной упаковке.

Для распространения информации о кампании были задействованы информационные ресурсы агентства (сайт, группы в социальных сетях). Проект имел большой вирусный охват среди аудитории маркетологов и работников рекламной индустрии.
Склад творчої групиАрт-директор – Роман Стецьков
Продюссер – Антон Копылов
Видео-дизайнер – Сергей Юмаков
PR-менеджер – Арина Светлица