A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

I-04-03. SHARE OPENING

АгенствоFriends Moscow
Творчий керівникАлександр Завацкий, Арина Авдеева, Денис Елисеев
Автор ідеїМитя Катькин, Илья Торговников
ПродуктМузыкальная группа POMPEYA
ОписЗадача
Создать шум вокруг открытия нового сайта Pompeya, не только сделав это запоминающимся событием,
но и затратив минимальный бюджет.

Идея
Чтобы сделать открытие сайта интересным и заметным, мы решили, что открывать его должны сами поклонники. Поэтому мы закрыли весь сайт кнопками share. Нажимая на кнопку, пользователи публиковали кусочек сайта, спрятанный под ней, в свою социальную сеть. Одновременно с этим, раскрытый фрагмент оставался открытым для всех остальных посетителей. Шейр за шейром пользователи раскрыли весь сайт.

Результаты
3000 кнопок, 603 290 просмотров в Facebook, PR в музыкальных и новостных изданиях. В итоге, около 1 000 000 людей узнали о запуске нового сайта группы POMPEYA.
Склад творчої групиВэб дизайн: Ten Times Better
Продакшен: Charmer Studio