A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

I-05-10. Аудиогид

АгенствоЯнг и Рубикам ФМС Россия
Творчий керівникМарко Кремона
Автор ідеїМарко Кремона, Антон Зимин, Федерико Фанти
ПродуктМосковский музей эротического искусства
ОписИсследования фокус-групп показали, что русские люди не считают эротику искусством. Это стало причиной низкой посещаемости музея. Чтобы построить прочную ассоциативную связь между эротикой и искусством и поднять количество посетителей, мы решили обратиться к искушенным в искусстве людям - посетителям музеев.
Мы выбрали одну из работ в постоянной коллекции Музея им. Пушкина и изменили скучное описание картины, сделав его более чувственным и сексуальным.
В течение недели в декабре 2012 года мы раздавали взрослым посетителям музея бесплатные аудиогиды. Все описания картин в аудиогидах были самыми обычными, кроме одного, которое было непривычно веселым и сексуальным. В конце записи гид говорил, что Пушкинский музей бесспорно прекрасен, но если они хотят увидеть что-то более возбуждающее, они должны посетить эротический музей "Точку G".
Склад творчої групиИсполнительный креативный директор - Марко Кремона
Копирайтер - Антон Зимин
Арт Директор - Федерико Фанти
Продюсер - Илья Утургаури
СG продюсер - Александр Перминов
Аккаунт Менеджер - Андрей Павлов