A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

J-01-03. Приключения Корнетто в Росии

АгенствоИнБриф
Творчий керівникМайкл Гибсон
Автор ідеїМаксим Дороничев
ПродуктCornetto Enigma
ОписНа запуск нового мороженного Cornetto Enigma с его нереальным Горячим центром, мы решили отыскать его в людях по всей России.
Идея - превращение в Мишку Корнетто, которая доносилась в различных каналах коммуникации, с помощью теплых обнимашек, способных растопить сердца людей.
Мы сфокусировались на вовлечении потребителей в Оффлайн-канале – национальном роуд-шоу с нестандартным семплингом.
Как же растопить сердца суровых жителей России с помощью КОрнетто?
Мы создали реального Корнетто-мобиль и нашего обаятельного героя – Мишку!
Мишка в сопровождении своих прелестных подруг объездили всю Россию на Корнетто-мобиле. И все для того, чтобы подарить людям теплые мишкины обнимашки и дать попробовать продукт прямо на улицах, в nорговых центрах и парках.
Мальчики и девочки были очень рады Мишкиным Обнимашкам и вкуснейшему мороженному Корнетто.
Результаты кампании заставили нашего Мишку танцевать от счастья и... По уши влюбиться в Россию!
Склад творчої групиМаксим Дороничев- креатор
Майкл Гибсон - креативный директор