A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

J-02-11. АЛЬТЕРНАТИВНАЯ ЭКСКУРСИЯ

АгенствоPRKVADRAT
Творчий керівникИВАН ПОНОМАРЕВ
Автор ідеїИВАН ПОНОМАРЕВ
Продуктvelcom
ОписСтарейший мобильный оператор Беларуси velcom стремится добиться внимания молодой аудитории. Для этого компания решается на смелый шаг и обещает дать жизнь любому нестандартному проекту, который будет придуман и создан силами креативного молодого онлайн-сообщества vkontakte. Участники проекта решают провести альтернативную экскурсию по Минску с собственным автобусом, гидом и неизвестными, широкой публике, объектами. Ей удалось стать одной из главных достопримечательностей города, которую в течение полутора месяцев посетило несколько тысяч минчан и туристов, а общий информационный резонанс в СМИ можно сравнить с полноценной рекламной кампанией. Бренд добился уважения молодых людей и укрепил свои позиции в молодежной среде
Склад творчої групиИВАН ПОНОМАРЕВ
ПАВЕЛ ДЕДКОВ
НИКОЛАЙ ТОЛСТИК