A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

J-05-14. ‘3SuperActs’ самая масштабная в Австрии развлекательная программа в социальных сетях

АгенствоLiquid7 Digital Content House
Творчий керівникТомас Шмид
Автор ідеїТомас Шмид
ПродуктОператор мобильной связи
ОписДля оператора мобильной связи 3 Hutchison мы разработали саб-бренд 3SuperActs, который представлял собой совершенно особенные и ооочень развлекательные еженедельные мероприятия. Потребители голосовали на Facebook, какой 3SuperAct мы должны были реализовать следующим. Каждый 3SuperAct снимался на видео и транслировался в Facebook на канале YouTube 3SuperActs. Таким образом, мы создали своего рода контент-машину, которая позволила “3” оставаться на связи с потребителем 365 дней в году.
Склад творчої групиКреативный директор: Стефан Оника
Арт-директор: Норберт Хорват
Графический дизайнер: Флора Клоннер
Арт-директор: Артем Цимбал
Копирайтер: Лени Вибах