A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

A-17-11. Атриум пишет историю трендов

АгенствоSLAVA
Творчий керівникВИКТОР СОКОЛОВ / ДЕНИС ЛАПШИНОВ
Автор ідеїSLAVA
ПродуктТЦ АТРИУМ
Опис"Атриум" - это старейший торгово-развлекательный комплекс в Москве. В 2012 году "Атриуму" исполнилось 10 лет, что было отличным поводом рассказать людям о своих достижениях и просто еще раз показать все многообразие магазинов и развлечений в "Атриуме".
Нам показалось, что мало просто показать "Атриум" во всей красе, и мы предложили представить его свидетелем появления всех московских трендов последнего десятилетия. Так, чтобы люди могли узнать себя, почувствовать легкую ностальгию по "нулевым"… и опять таки увидеть "Атриум" во всей красе
Склад творчої групиSLAVA