A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-07-04. Два дерева

АгенствоAnyBodyHome креативное агентство
Творчий керівникКреативный директор – Михаил Перловский
Автор ідеїСтарший Арт директор – Алла Ботвич
Продуктклиника пластической хирургии Интеко
ОписДаже если мы очень любим своих родственников, оттопыренные уши или выдающийся нос – совсем не то наследство, которое нас порадует.
Идея в том, чтобы использую образы двух генеалогических древ “Носачей” и “Лопоухиных” заставить зрителя предстваить себе, каким бы мог быть результат скрещения ветвей этих двух благородных семейств. И показать, что даже в этом, воистину катастрофическом случае, можно бороться с судьбой с помощью услуг эстетической хирургии.

Склад творчої групиДизайнер – Евгений Гусейнов