A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-13-04. Динамическое ценообразование

АгенствоРекламное агентство MULTITEC
Творчий керівникВалерий Кайгородов
Автор ідеїВалерий Кайгородов
Продуктнововведение в ценовой политике компании
ОписОсновная цель: проинформировать широкую аудиторию о нововведениях в ценовой политике транспортной компании. Суть ее заключается в разнице стоимости билета в зависимости от даты покупки. То есть, чем раньше пассажир приобретает билет, тем выгоднее ему обходится поездка.
Креативным решением поставленной задачи стало обыгрывание устойчивого выражения «не тяни резину» - протянешь с покупкой билета – цена будет выше.
Склад творчої групиВалерий Кайгородов
Алексей Дрошнев
Тихон Базилевский
Владимир Васильчиков
Анастасия Нечаева