A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

D-04-06. Художник

АгенствоИнстинкт
Творчий керівникЯрослав Орлов/Роман Фирайнер
Автор ідеїВиктор Лобыцин/Сергей Мусорин
СеріяСвой взгляд на вещи
Продуктжурнал/сообщество
ОписСноб - это журнал/сообщество людей чьи взгляды и жизненная позиция, никогда не ориентируются на мнение большинства или политическую ситуацию в стране. Они всегда имеют собственное мнение по тем или иным вопросам, пусть даже оно отличается от общепринятого.

Радио для радиостанций ШОКОЛАД и RELAX FM

Слышим звонкие металлические удары, которые становятся всё звонче и звонче.
Звук “болгарки” режущей металл. Появляется звук работающего сварочного аппарата, которые сменяются глухими с протяжным гулким эхо.

ГЗК: Вы прослушали фрагмент скульптурной композиции «Лондон под снегом» известного российского художника Андрея Бартенева.
Пауза...
Есть уровень восприятия общий для всех. Различия начинаются глубже.
Сноб. Свой взгляд на вещи!
Склад творчої групиКреативный директор: Ярослав Орлов/Роман Фирайнер
Копирайтер: Виктор Лобыцин
Арт-директор: Сергей Мусорин
Менеджер по развитию бизнеса: Ольга Шкуренкова