A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

DC-04-02. Самовнушение

АгенствоGForce/Grey Affiliated Agency
Творчий керівникЮрий Шмыг - ассоциативный креативный директор
Автор ідеїЮрий Шмыг - ассоциативный креативный директор
Продуктдепозит 9,4%
ОписХватит поддаваться внушению других банков, ведь условия kaspi bank реально выгоднее.
"Я уверен в себе. Я смогу добиться всего, чего я захочу. Сейчас я зайду в кабинет начальника и отпрошусь в банк пополнить депозит. Хватит заниматься самовнушением! Каспи банк работает после шести и без выходных! И ставка высокая – девять и четыре процента! Зачем другой банк, когда есть каспи."
Склад творчої групиСергей Добрыднев - Креативный директор
Юрий Шмыг - ассоциативный креативный директор
Дмитрий Шишкин - Копирайтер
Сергей Денисов - Стратегический планер
Юля Тушина - Директор отдела по работе с клиентом
Анна Костылева - Аккаунт директор
Марта Патрина - Помощник менеджера по работе с клиентом