A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

E-03-12. АЛЬФА ОНЛАЙН

АгенствоDeluxe Interactive
Творчий керівникГеоргий Павленишвили
Автор ідеїАлексей Ермолаев
ПродуктУслуги Страхования
ОписПри помощи нестандартной ситуации раскрыть преимущества нового сайта «АльфаСтрахование», на котором любую страховку (и даже КАСКО) можно оформить очень быстро. Достаточно выбрать страховой продукт и оплатить его картой, после чего страховой полис сразу же приходит на электронный адрес и вступает в силу. Именно так главный герой (Игорь Верник) оформляет страховку КАСКО за считанные секунды до того как ведро с краской, случайно опрокинутое рабочими в строительной люльке, достигнет капота его дорогого авто.
Склад творчої групиГеоргий Павленишвили - Креативный Директор
Алексей Ермолаев - Старший Копирайтер