A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-88. Логотип и фирменный стиль Cluster Hub

АгенствоФаствэй
Творчий керівникАлексей Лаврентьев
Автор ідеїMax Tuzhakaev
ПродуктCluster Hub
ОписЗадача:

Создать логотип и фирменный стиль первого международного форума творческих кластеров.

Проект объединяет творческие кластеры со всего мира.

В итоге получается замес из чиновников, предпринимателей и представителей творческих профессий.

Решение.

Каждый кластер — это гнездо. Логотип меняется под количество участников конкретного форума. От небольшого коммутатора и до бесконечности.

В гнездах-разъемах узнается характерная архитектура «кластеров».

Логотип показывает, что Кластер Хаб — это то самое связующее звено между Красным Октябрем, Флаконом, Винзаводом, Армой и сотней других центров по всему миру.
Склад творчої групиМакс Тужакаев