A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-02-28. Знаки вежливости

Агенство:OTVETDESIGN
Творчий керівникВладимир Федосеев
Автор ідеїАнна Курбатова
ПродуктАвтосалон
ОписФабула: Нужен календарь, нравоучительный, познавательный и развлекательный, побуждающий водителей быть вежливыми и культурными на дорогах.

Интрига: Мы часто слышим, как водители называют друг друга. И каждый, безусловно, убежден в своей непогрешимости. А что же получается в итоге? Нервный тик, повышенная раздражительность и плохой аппетит.

Кульминация: Наш календарь не содержит в себе правил хорошего тона и выдержек из ПДД, а напротив наполнен сарказмом, грубым сравнением и гиперболой. Это своего рода иллюстрированное пособие о том, как избежать неприятностей на дороге и не потерять при этом человеческое лицо.

Развязка: По страницам катаются разные собирательные «персонажи», которых вы можете наблюдать на отечественных дорогах повсеместно. Приглядитесь к ним внимательно и запомните - нужно быть вежливым, чтобы не быть одним из них.

Склад творчої групиКреативный директор: Владимир Федосеев
Арт-директор: Владимир Федосеев
Копирайтер: Анна Курбатова
Дизайнер: Елена Кобелева