A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-03-03. Зачатки есть в каждом

АгенствоТВИГА
Творчий керівникМихаил Елагин
Автор ідеїСергей Федоров
ПродуктHendrix Studio - сеть репетиционных баз
ОписHendrix Studio – сеть репетиционных баз для молодых музыкантов.
Проблема: Музыканты перестают репетировать, т.к. путь к большой сцене кажется им очень сложным.
Инсайт: Молодые музыканты сомневаются в своем таланте.
Идея: сказать молодым музыкантам, что рок-звезда есть в каждом из нас.
Решение: Постер, в котором метафорично сравнивается сперматозоид, первым достигший яйцеклетки, с
Рок-звездой, стоящей на сцене, перед которой выстроилась толпа восхищенных поклонников – сперматозоидов,
Которым уже никогда в жизни не доведется стать рок-звездой.
Склад творчої групиМихаил Елагин - креативный директор, Грант Абовян - арт-директор, Сергей Федоров - копирайтер, Михаил чебану - дизайнер