A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-08-13. Запуск бренда "Мама Макарони"

АгенствоАд Астра Рига
Творчий керівникGints Laganovskis
Автор ідеїMark Carolan
ПродуктМакароны
ОписРазработать бренд и упаковку для макарон из твердых сортов пшеницы в сегменте мейнстрим, который должен быть адаптирован для рынка Украины и понятным всем украинцам.

Исторически на постсоветском пространстве сохранилась привычка употреблять макароны как гарнир. Мы построили инновацию на ключевых характеристиках макарон из твердых сортов как основного блюда. Идея дизайна упаковки - сделать ее функциональной, поддерживающей credentials бренда, поэтому на каждой упаковке “Мама Макарони” размещен простой рецепт приготовления пасты как совет от мамы.

Дизайн упаковки призван помочь потребителю уже в точке продаж принять решение, какие сопутствующие продукты необходимо приобрести, чтобы быстро и с удовольствием приготовить вкусную и здоровую еду для всей семьи.

Название макарон и коммуникация бренда построены на воплощении роли мамы как хранительницы домашнего очага и заботливой хозяйке. Слоган бренда - “Мама знає краще”. В логотипе в характерных для Украины цветах, помимо любящей мамы, отражено богатство украинской природы и полей, где выращивается пшеница.
Склад творчої групиMark Carolan - creative director, Bruno Roze - art director, Maris Trakss - designer