A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-08-49. Beaujolais Nouveau & Morgon

АгенствоDepot WPF
Творчий керівникАлексей Фадеев
Автор ідеїАлексей Михайлов
Продуктвино
ОписПодарки делятся на два вида: одни дарятся, чтобы их использовали, другие – чтобы их бережно хранили (мы, конечно, не берем в расчет те подарки, которые при первом удобном случае выкидывают!). Это утверждение справедливо и для вина. Если вино слишком хорошее, чтобы тут же быть выпитым, его бережно хранят – обычно в горизонтальном положении. Если нет – бутылка гордо стоит на столе не более получаса – и на этом все.

Мы создали корпоративный подарок, содержащий две бутылки вина. Одну следует тут же выпить и поблагодарить нас за хорошее настроение в этот вечер. Вторая предназначена для того, чтобы пополнить ею свою коллекцию и затем с теплом вспоминать о нас.
Склад творчої групиАрт-директор: Мария Пономарева
Копирайтер: Анастасия Третьякова
Менеджер проекта: Екатерина Лаврова