A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-04-11. «Маленький Амстердам»

АгенствоRed Keds
Творчий керівникВасилий Лебедев
Автор ідеїRed Keds
Продуктпиво Amstel Premium Pilsener
ОписЗадача: рассказать digital-аудитории о пиве Amstel Premium Pilsener, увеличить потребление продукта.

«Маленький Амстердам» — это проект, где объединились сферы digital и horeca. Чтобы это сделать, креативное агентство Red Keds задействовало технологию RFID и канал social media. В Facebook были запущены группа и приложение, а в барах — партнерах акции — установлены RFID-терминалы и заключены договоренности по предоставлению бесплатного пива участникам проекта.

«Маленький Амстердам» — виртуальный городок в Facebook. Cтать жителем этого города может любой офисный работник, у которого есть карта-пропуск в бизнес-центр. Нужно лишь прийти в ближайший бар, где есть терминал «Маленького Амстердама» и зарегистрироваться в нем при помощи карты. За регистрацию, каждое посещение бара, активность в группе Facebook, участие в конкурсах и опросах, приглашение друзей пользователь получает виртуальные гульдены, которые можно обменять на бесплатное пиво Amstel Premium Pilsener.

«Маленький Амстердам» дает нам возможность посчитать, сколько человек реально пришли в бар и выпили Amstel Premium Pilsener.
Склад творчої групиСтратег: Артем Жиганов
Продюсеры: Илья Рыжков, Александр Абрамов
Арт-директора: Борис Кузнецов, Родион Арсеньев
Дизайнеры: Никита Василевский, Алексей Кожевников
Копирайтеры: Евгений Белоусов, Денис Быков
SMM-cпециалист: Георгий Сухоруков
Программисты: Михаил Григорьев, Иван Брылев
Аккаунт-менеджер: Павел Череванин