A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-04-12. Интерактивное реалити-шоу «Автостопом до Гаваны»

АгенствоRed Keds
Творчий керівникЕвгений Стройнов
Автор ідеїВалерий Волчецкий
Продуктбренд Havana Club, фильм "Гавана, я люблю тебя", ром Havana Club
ОписЗадача. Рассказать о выходе фильма «Гавана, я люблю тебя» в соцмедиа, набрать аудиторию для страницы Havana Club Russia в Facebook.

Идея. Интерактивное реалити-шоу в Facebook.

Решение. Запуск в Facebook интерактивного реалити-шоу «Автостопом до Гаваны». Три команды, отобранные в результате конкурса, отправились из Москвы на Кубу автостопом, снимая каждый свой день на видеокамеру и выкладывая материал в Facebook и другие соцсети. Следуя разными маршрутами, команды выполняли задания по мотивам фильма «Гавана, я люблю тебя», а также спецзадания от пользователей. Победа досталась тому, кто cобрал больше «лайков» в приложении Facebook за свой контент.

Результаты. В Facebook — 4 000 000 просмотров и более 100 000 лайков. О проекте написали на различных порталах, участников пригласили дать интервью на телеканале канал A-One — а это значит, что еще 3 000 000 человек узнали о реалити-шоу «Автостопом до Гаваны», фильме «Гавана, я люблю тебя!» и роме Havana Club.
Склад творчої групиПродюсер: Виталий Малыхин
Стратег: Роксана Бушкова
Арт-директор: Андрей Мельников
Дизайнер: Андрей Крусанов
Копирайтер: Валерий Волчецкий
SMM-cпециалисты: Максим Юрин, Валерий Волчецкий
Программисты: Иван Брылев
Менеджер: Антон Лещенко
Монтаж: Сова Кривых, Александр Давыдов
Режиссер: Максим Слюсарев