A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-05. Galaxy Экспресс

АгенствоCheil Russia
Творчий керівникКирилл Соловьев
Автор ідеїДмитрий Щербаков
ПродуктSamsung Galaxy Note 10.1
ОписЗадача:
С помощью Интернета донести до потребителей достоинства Samsung Galaxy Note 10.1 на максимально высоком эмоциональном уровне, как будто бы они держат планшет в своих руках

Идея:
Интеграция в популярное приложение социальной сети Вконтакте «Живое Граффити» – рабочая зона приложения превратилась в экран планшета, а курсор –в электронное перо S-Pen. Также был организован творческий конкурс - участник конкурса должен создать свой вагон и набрать максимальное количество «лайков», чтобы его вагон переместился в самое начало виртуального состава. Авторы самых популярных вагонов получили призы – планшеты Samsung Galaxy Note 10.1



Результаты:
Более, чем 1 700 000 просмотров приложения, около 900 000 уникальных пользователей, 373 000 likes, более 458 000 работ. За время конкурса в виртуальный состав поезда вошло 23 000 уникальных вагона, что сделало его самым длинным виртуальным поездом в мире.
Склад творчої групиарт директор: Ксения Сапунова
копирайтер: Максим Каюми
дизайнер: Мария Наумова