A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-07. Интерактивная игра в формате 3D стерео для промо-акции телевизоров LG CINEMA 3D

АгенствоUnited 3D Labs
Творчий керівникРенат Мансуров
Автор ідеїРенат Мансуров
ПродуктТелевизоры LG CINEMA 3D
ОписИгра изначально создавалось для промо-акции LG, поэтому уже на этапе концепции закладывались возможности логичной и ненавязчивой коммуникации с брендом.

Игра с самого начала была рассчитана под формат 3D стерео, потому максимально эффектно и зрелищно доносит преимущества телевизоров LG CINEMA 3D.

Система управления жестами без каких-либо дополнительных устройств вызывала постоянный интерес зрителей.
Склад творчої групиСтас Гирдо 3D художник
Евгений Комарьков 3D художник
Даниил Комяков Программист
Денис Злобин Композитор
Антон Ганзя менеджер по работе с клиентами