A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-31. Праздничный кофе от МакДональдс

АгенствоОптимум Медиа ОМД Украина
Творчий керівникВладимир Гернеший
Автор ідеїВладимир Гернеший
ПродуктКофе
ОписБРИФ:
Донести до аудитории информацию о высочайшем качестве кофе, которое продаётся в ресторанах McDonald’s
Использовать праздничный период и создать вокруг компании соответствующую атмосферу

РЕШЕНИЕ:
Позволить пользователям делиться друг с другом горячей чашечкой кофе, создавая Рождественско-Новогоднюю сказку с McDonald’s

ИДЕЯ:
Диджитал online кампания, переходящая в offline, когда пользователь может «согреть» незнакомца и поделиться теплом, «подвесив» для него бесплатный кофе
Создать беспрецедентную сказочную кампанию, использующую предпраздничное декабрьское настроение
Склад творчої групиВладимир Гернеший - Креативный директор
Константин Михайлов - Арт директор
Богдан Бондарчук - Копирайтер