A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

A-10-03. Музыкальная универсиада

Агенство"Музыкальная Универсиада"
Творчий керівникБорис Жилинский
Автор ідеїБорис Жилинский
Продукт Музыкальный фестиваль "Музыкальная универсиада"
ОписРекламный ролик посвящен студенческому фестивалю классической музыки «Музыкальная Универсиада», главной идеей которого является сотрудничество между студентами музыкантами-профессионалами (студенты Консерваторий) и музыкантами-любителями (студенты немузыкальных вузов) посредством совместного исполнения произведений классической музыки на концертах фестиваля.
Склад творчої групиБорис Жилинский, арт-директор фестиваля и режиссер рекламного ролика
Варвара Ермолаева, продюсер рекламного ролика
Алексей Сурков, оператор