A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-09-06. Moriamin. There will be no replay button

АгенствоAdpro Ukrainian Partner of isobar Tomas Gruzdys
Творчий керівникTomas Gruzdys
Автор ідеїTomas Gruzdys, Mila Krutchenko
ПродуктMoriamin (amino acids complex, keeping health, beauty and vital activity).
ОписSituation
Agency’s task was to launch totally unknown category of amino acids in Ukrainian market. Female TA has no need for the product.
To secure successful Moriamin launch, we had to stress its significant impact on day-to-day life on the example of ordinary woman.

Insight
For long 75 years women had no opportunity to choose their way of getting older. Almost all of them became grandmammas with kerchiefs on their heads sitting on the benches near blocks of flats.
«I don`t want to grow old like my Mom»

Idea
Every modern post-Soviet female is aware of 2 life scenarios: to become grandma on the bench near house or remain active, like Europeans.


Solution
We created interactive video-site, which shows TA how its life will look with and without Moriamin.
In both cases it’s a long life, but with Moriamin web-site heroes live it to the full and without Moriamin life just passes by.
Склад творчої групиKsenia Babankova – Art Director
Mila Krutchenko – Senior Strategic Planner
Artem Brin – Designer