A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-01-01. Cleaning up with Voroniny

АгенствоInitiative Russia
Творчий керівникNone
Автор ідеїJames May
ПродуктDomestos, Cif and Glorix
ОписThe brief: “win gold” for three brands with no news in a low interest category. Thinking “outside the box” we concentrated ON the box. Phil Rosenthal, “We all love Raymond’s” creator, redeveloped the show “Voroniny” for Russia and we considered Product Placement. But killing germs isn’t great comedy. Instead we did ‘People Displacement’ taking lead characters OUT of Voroniny and INTO adland in 5 spots echoing the show’s style. Running in breaks around each episode we engaged our audience with a complete household cleaning solution. We achieved our best-ever market share, 23%, literally ‘cleaning up’ with Voroniny.
Склад творчої групиMarina Zinovieva (Account Director)
Alexey Beloberodov (Media Group Head)