A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-04-09. Фитнес-моб

Агенствоe:mg
Творчий керівникАнтон Мельников
Автор ідеїМаксим Колышев
ПродуктФедерация фитнес-аэробики России
ОписУважаемые эксперты, пожалуйста, посмотрите видеоролик по проекту "Фитнес-моб":
youtu.be/rfiOdxGdvpQ

Для того, чтобы разбудить в людях мотивацию к тренировкам и убедить их, что для занятия фитнесом не нужно особой площадки, дорогих абонементов, яркой формы или определенного возраста и наглядно показать им, что фитнесом можно заниматься где угодно, когда угодно, в чем угодно и в каком угодно возрасте, мы провели флешмоб в торговом центре. Покупатели стали свидетелями необычного шоу: по всем эскалаторным дорожкам друг за другом дружно бежали люди. Это выглядело, как своеобразная фитнес-композиция: люди двигались в противоход движению траволаторов и эскалаторов, как по беговой дорожке. В финале акции посетители торгового центра увидели флаг с логотипом Федерации фитнес-аэробики России. Слоган кампании призывал людей заниматься фитнесом, не откладывая это решение на потом.
Склад творчої групиССO - Мельников Антон
Исполнительный директор-Татьяна Тармогина
Креативный директор – Максим Колышев
Руководитель департамента реализации проектов - Мария Семенова
Старший менеджер проектов – Владимир Ветров