A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-05-23. Pols автобусная остановка

АгенствоGatis Rozenfelds
Творчий керівникGatis Rozenfelds
Автор ідеїGatis Rozenfelds
ПродуктIce cream
ОписPols ice cream has been enjoyed in Latvia ever since 1971, and it is one of the most powerful brands in our country. The basic objective of the communication concept was to involve people, allowing them to feel like a part of the Pols brand; therefore untraditional solutions became very significant milestones of the communication campaign. This kind of untraditional approach to using the bus shelters for media has never happened before in Latvia. Usually the campains are being executed in a standard way that we didn't want to use for this campaign. We wanted to use a standard place and turn it into an exceptional communication channel. Also, we executed an offline to online campaign, encouraging people to take pictures with the bus shelter and put it in their social media channels, therefore increasing the brand exposure and awareness reaching the campaign to higher levels.
Склад творчої групиAdvertising Agency: Alpha Baltic
Creative Director: Gatis Rozenfelds
Art Director: Krists Zankovskis
Project supervisor: Ieva Danieljana
Copywriter: Krisjanis Papins
Production company:PMTM