A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

J-01-19. Киккоман: Каждый день. Ко всему.

АгенствоМайер
Творчий керівникЭдуард Зварич
Автор ідеїЭдуард Зварич
ПродуктСоевый соус "Киккоман"
ОписЗадача: Разработать рекламную кампанию, стимулирующую первичную покупку у ЦА и привлечь внимание ЦА к продукции «Kikkoman» как к универсальной приправе в традиционной домашней кухне.

Идея: Добавлять соевый соус «Kikkoman» к блюдам ежедневной традиционной домашней кухни. Нарушить стереотип, что соевый соус не "вкусно" использовать в традиционной русской кухне.

Разработана кампания «Kikkoman: Каждый день. Ко всему», в рамках которой прошли серии промо-акций в точках продаж в 10 крупнейших городах России, разработан интернет-сайт, проведены серии викторин и розыгрышей призов в Интернете. В рамках кросс-промо привлечены партнеры — Hansa и Tefal.

Благодарственное письмо — cloud.mayer-team.ru/image/2z3w0b3q0w2j
Склад творчої групиKikkoman:
Junichi Sawano — Sales & Marketing Manager
Tatsumi Yoshino — ADK Manager

Майер:
Дмитрий Чиненов — Руководитель проекта
Мария Беленинова — Бренд-менеджер
Ксения Демирчиева — Менеджер проекта
Ольга Миронова — Менеджер проекта
Елена Петухова — BTL-координатор
Анна Ясельман — BTL-координатор
Анна Салтыкова — Региональный менеджер
Вячеслав Борисов — Технический директор
София Смирнова — Дизайнер
Владлен Осьмаков — Программист