A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

K-02-28. МТБелки

АгенствоЯскрава BBDO
Творчий керівникВера Филенко
Автор ідеїВера Филенко
ПродуктДепозиты в белорусских рублях
ОписРяд девальваций 2008-2013 гг. пошатнул доверие белорусов к национальной валюте.
Люди переводили свои доходы в рублях в иностранную валюту и хранили ее дома. Никто не мог заставить население снова положиться на банковскую систему.

МТБанк поставил задачу вернуть доверие населения  к рублевым депозитам на своих счетах, отстроиться от конкурентов, а также повысить узнаваемость бренда в регионах, где исторически правит бал "Беларусбанк".

Для решения такой задачи нужен настоящий герой. И это — белка!
Белки – это ласковое народное название белорусских денег. Основное послание: хватит держать белок в заначках. Белкам не место дома — белкам место в МТБанке!

В феврале 2013 года была запущена общенациональная кампания, включающая традиционные ATL-каналы: ТВ, OOH, Интернет, пресса, радио.
Итог: плановый показатель по рублевым депозитам на весь 2013 год был выполнен в марте!
Склад творчої групиЛера Перцова, арт-директор
Евгений Семченко, копирайтер
Вид медіаtv