A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

A-13-03. Tinkoff All Airlines

АгенствоHungry Boys
Творчий керівникВлад Ситников
Автор ідеїАртур Мирошниченко, Сами Ширхан
ПродуктTinkoff All Airlines
ОписЗадача: создать интригу и сделать так, чтобы о продукте заговорили все. Было ясно, что нам нужен переворот, потому что это было в самой сути продукта: выпустив новую карту банк Тинькофф перешагнул все существующие милевые программы. Такой же «прыжок через голову» предстояло сделать и агентству.

Решение: рекламировать новую карту - как новую авиакомпанию.

Результат: эффект оказался больше ожиданий, интрига завертелась. Слухи поползли по интернету и не только. О планах Олега Тинькова в федеральных СМИ. Идея сработала. Тизер удался.

Reveal. Карта Тинькофф дает возможность накапливать мили и менять их на билеты любой авиакомпании без ограничений. Так мы пришли к образу стюардесс, форма которых должна была напоминать форму наиболее популярных существующих авиакомпаний, и к слогану «Все авиалинии. Одна карта.» Хорошим сюрпризом для нас стало то, что на PPM сам Олег Тиньков решил сняться в ролике. Было ясно, что это  увеличит шансы на успех. Сегодня можно говорить о том, что кампания состоялась.
Склад творчої групиHungry Boys
Креативный директор - Влад Ситников
Копирайтер - Артур Мирошниченко
Режиссер/оператор - Марат Адельшин
Senior creative - Сами Ширхан
Дизайн директор - Назир Хасавов
Продюсер - Татьяна Чепко
Аккаунт менеджер - Елизавета Ахметова

Видео-продакшн SGP
Продюсер - Андрей Труков