A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-05-04. «Коля, выходи во двор!»

АгенствоVOZDUH advertising agency
Творчий керівникВалерий Мельник, Вячеслав Набоков
Автор ідеїВячеслав Набоков, Мамыкин Антон
Серія«Семафорная азбука»
ПродуктCтеклопакеты с повышенной шумоизоляцией
ОписСерия принтов, продвигающая стеклопакеты с повышенной шумоизоляцией от компании «Фабрика окон».
В предложенной концепции с помощью семафорной азбуки обыгрываются знакомые каждому ситуации, когда можно прокричать что-то с улицы, стоя под окном: позвать на прогулку, попросить скинуть ключи или признаться в любви. Стеклопакеты с повышенной шумоизоляцией исключают эту возможность, поэтому, только и остаётся, что семафорить!
Склад творчої групиТворческий руководитель – Валерий Мельник
Руководитель креативной группы – Вячеслав Набоков
Копирайтер - Антон Мамыкин
Дизайнер - Цимара Варя