A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-09-03. Послезавтра

АгенствоKaffeine Communications
Творчий керівникДима Цапко, Анже Йереб
Автор ідеїДима Цапко
ПродуктPajero Sport
ОписЗима все никак не думает закончиться. Выход этого принта в газете "2000" (номер от 25 марта 2013) приурочен снегопадам, которые в буквальном смысле засыпают города Украины. В слогане не случайно обыгрывается 53 ФЕВРАЛЯ (28+25) -- это зима, которая длилась весь февраль (28 дней) и 25 дней весны. Рекламное сообщение, очень вовремя доставленное обладателям PAJERO SPORT, также сработало и на более широкую аудиторию -- интернет и социальные сети были полны скриншотами и сканами этого принта, благодаря его четкой интеграции в события, разворачивающиеся вокруг. (для справки: статуя Родины-Матери (одной из главных достопримечательностей Украины) изборажена на этом принте)
Склад творчої групиRoman Davydyuk, Dima Tsapko / art-direction
Nadya Skrynnyk / copywriting