A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

C-02-01. It’s time for NESCAFE Classic

АгенствоPublicis Visage
Творчий керівникОлеся Драшкаба
Автор ідеїРуслан Паламарчук
ПродуктNESCAFE Classic
ОписУтро, особенно в осенне-зимний период, — это наиболее жизнерадостное время суток, когда можно успеть сделать много приятных и полезных дел. Если, конечно, не проспать его и окончательно “проснуться” (с чем, впрочем, легко поможет справиться NESCAFE Classic).
Чтобы акцентировать на этом внимание, мы инсталировали на брандмауер огромный таймер, отсчитывающий время до рассвета. Учитывая, что людям свойственно в предвкушении чего-то приятного считать оставшиеся часы и минуты, то ожидание нового дня и ожидание чашки любимого и бодрящего NESCAFE Classic непринужденно слились в одной истории.
Склад творчої групиОлеся Драшкаба, креативный директор
Руслан Паламарчук, арт-директор