A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

C-02-10. Нинзя-Горыныч

АгенствоOgilvy&Mather Украина
Творчий керівникАлександра Дорогунцова
Автор ідеїOgilvy&Mather Украина
СеріяСупер-Яга / Нинзя-Горыныч
Продуктмолоко Добрыня
Опис"Добрыня" является местным брендом молока, который назван в честь великого богатыря славянской мифологии. Мы разработали следующее позиционирование для запуска продукта: молоко делает людей добрее. Идея принта основана на понимании того, что даже заядлые злодеи могут превратиться в добрых героев. Огнеопасный Змей Горыныч, выпив стакан молока "Добрыня", переходит на сторону добра.
Склад творчої групиАлександра Дорогунцова— Creative Director
Тарас Дзендровский— Head of Art
Татьяна Шаповал — Art Director
Евгения Дзюбенко — Copywriter
Ирина Пигаль — Producer
Виктор Ишков — Account Supervisor
Светлана Корытько — Senior account manager