A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

C-10-21. 44

АгенствоSpecialOne
Творчий керівникСергей Кожара
Автор ідеїСергей Кожара
СеріяОпасный момент
ПродуктМатчи ХК СКА
ОписИдея.

Показать хоккей, какой он есть. Показать то за что его любят. Не "уходит" от спорта.

Потому что хоккей это спорт. Хоккей изобилует яркими моментами, красивыми заброшенными шайбами, игровыми комбинациями и силовыми приемами, потому что хоккей это мужской вид спорта.

Решение.

Показать яркие моменты, привлекающие внимание болельщиков, найдя для них необычный ракурс, который недоступен глазу болельщика. Мы погружаем болельщика, в гущу, в самый центр происходящего, когда болельщик может почувствовать себя непосредственным участником игры.
Склад творчої групиАрсений Мышцын (арт директор)