A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

C-16-10. Лица под ногами

АгенствоСтритАрт
Творчий керівникЕвгений Фатеев
Автор ідеїСлава Комиссаров
ПродуктБлаготворительный фонд "Небо"
Опис
Проблема - в последние годы в Екатеринбурге появилась тенденция: люди становятся бездомными в возрасте 70-80 лет по причине того, что их собственные дети и родственники выгоняют из дома. Ранее, в 90-х годах, по большей части, на улицах оказывались люди, освобожденные из мест заключения.
Задача - привлечь внимание к проблеме бездомных в Екатеринбурге и деятельности благотворительного фонда "Небо".
Мы сделали фотографии бездомных людей Екатеринбурга. Эти фотографии были нанесены на холсты прозрачной клейкой лентой. Затем, холсты разместили в городе в местах массового скопления людей – вокзал, кинотеатр, подземный переход. Люди, не замечая, проходили по этим холстам, тем самым оставляя на них следы, за счет чего со временем проявлялся портрет. Затем портреты были выставлены по городу. Не всё, что лежит под ногами – грязь.
По итогу акции портреты были установлены по городу.
Склад творчої групиКреативный директор - Евгений Фатеев
Автор идеи, художник - Слава Комиссаров
Фотограф - Владимир Абих
Дизайнер проекта - Никита Колмогоров