A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

E-01-19. Елки/Ялинки

АгенствоООО МТК ICTV/ ТОВ МТК ICTV
Творчий керівникДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV
Автор ідеїДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV
ПродуктНовогодняя идентификация
ОписГлавная задача при создании новогодней идентификации телеканала ICTV – отступить от клишированных телевизионных приемов используемых ежегодно для создания праздничного новогоднего настроения.
Идея - на, динамически изменяющихя фищических формах добиться подсознательной ассоциации главного объекта новогоднего праздника - елки.
Эффект праздника усилен режиссерским приемом - переход от светлого ключа в темный с добавлением иллюминационных эффектов./Головне завдання при створенні новорічної ідентифікації телеканалу ICTV – відступити від телевізійних прийомів, що кліширують, використовуваних щорік для створення святкового новорічного настрою. Ідея - на, динамічно ізменяющихя фіщичеських формах добитися підсвідомої асоціації головного об'єкту новорічного свята - ялинки. Ефект свята посилений режисерським прийомом - перехід від світлого ключа в темний з додаванням ефектів ілюмінацій.
Склад творчої групиДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV