A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

E-02-02. Наследие

АгенствоОгилви энд Мейзер Москва
Творчий керівникРобин Викс
Автор ідеїАлександра Полякова, Неда Аль-Мадани
ПродуктFord Explorer
ОписЛегенды создаются не сразу. Для этого нужны годы поисков, борьбы и достижений. Для этого нужны воля, сила, характер. Эти же качества необходимы для создания хорошей машины.
Мы как бы проводим параллель между созданием машины и формированием характера человека, который владеет ей. Таким образом, мы показываем создание двух легенд, которым суждено встретится друг с другом на определенном отрезке времени.
Новый Ford Explorer для тех, кто достоин настоящей легенды.
Склад творчої групиКарл Леблонд - Региональный Креативный Директор
Александра Полякова - копирайтер
Неда Аль-Мадани - Арт-директор
Робин Викс - Исполнительный Креативный Директор