A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

E-07-09. Программа-расследование «Провокатор» /Програма-розслідування «Провокатор»

АгенствоООО МТК ICTV/ ТОВ МТК ICTV
Творчий керівникДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV
Автор ідеїДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV
ПродуктПрограмма-расследование «Провокатор» /Програма-розслідування «Провокатор»
ОписПрограмма-расследование «Провокатор»
Журналисты ищут и находят скрытые угрозы повседневной жизни (еда, макияж, бытовая химия, и тому подобное). Авторы программы ставят под сомнение общеизвестные факты и мифы, чтобы найти истину.
Креативный бриф: Создать дизайнерское оформление, которое отвечает духу программы. Визуальный ряд должен восприниматься инстинктивно и символизировать освобождение сознания от вредной информации.
Поскольку программа позиционируется как научно-популярное ТВ-шоу, в основе дизайна – эффект макросъемки, которая напоминает лабораторное исследование под микроскопом. Важнейшее часто скрыто от человеческого глаза, потому именно макросъемка передает основной принцип программы – исследование. Креативное решение звукового оформления выражает ту же идею; мы используем почти инфразвук, несколько важное, что лежит за гранью восприятия.
Буквы, которые составляют название программы, видоизменяются в процессе «химической реакции» дизайнерских элементов, что также подчеркивает исследовательский характер программы./Програма-розслідування «Провокатор»
Журналісти шукають і знаходять приховані загрози повсякденного життя (їжа, макіяж, побутова хімія тощо). Автори програми ставлять під сумнів загальновідомі факти і міфи, щоб знайти істину.
Креативний бриф: Створити дизайнерське оформлення, що відповідає духу програми. Візуальний ряд має сприйматись інстинктивно і символізувати звільнення свідомості від шкідливої інформації.
Оскільки програма позиціонується як науково-популярне ТБ-шоу, в основі дизайну – ефект макрозйомки, що нагадує лабораторне дослідження під мікроскопом. Найважливіше часто приховане від людського ока, тому саме макрозйомка передає основний принцип програми – дослідження.
Креативне рішення звукового оформлення виражає ту ж ідею; ми використовуємо майже інфразвук, дещо важливе, що лежить за гранню сприйняття.
Літери, які складають назву програми, видозмінюються в процесі «хімічної реакції» дизайнерських елементів, що також підкреслює дослідницький характер програми.
Програма-розслідування «Провокатор»
Журналісти шукають і знаходять приховані загрози повсякденного життя (їжа, макіяж, побутова хімія тощо). Автори програми ставлять під сумнів загальновідомі факти і міфи, щоб знайти істину.
Креативний бриф: Створити дизайнерське оформлення, що відповідає духу програми. Візуальний ряд має сприйматись інстинктивно і символізувати звільнення свідомості від шкідливої інформації.
Оскільки програма позиціонується як науково-популярне ТБ-шоу, в основі дизайну – ефект макрозйомки, що нагадує лабораторне дослідження під мікроскопом. Найважливіше часто приховане від людського ока, тому саме макрозйомка передає основний принцип програми – дослідження.
Креативне рішення звукового оформлення виражає ту ж ідею; ми використовуємо майже інфразвук, дещо важливе, що лежить за гранню сприйняття.
Літери, які складають назву програми, видозмінюються в процесі «хімічної реакції» дизайнерських елементів, що також підкреслює дослідницький характер програми.

Склад творчої групиДепартамент промо и дизайна канала ICTV/Департамент промо та дизайну каналу ICTV