A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-05. Фирменный стиль Фестиваля традиционной американской музыки

АгенствоСтудия графического дизайна DEZA
Творчий керівникАлександр Суворов
Автор ідеїИрина Шмидт
ПродуктФестиваль традиционной американской музыки
ОписБыл выбран концептуальный элемент всего фестиваля, общий атрибут традиционной музыкальной культуры Америки - шляпа.
На 3-х афишах, шляпы приобрели индивидуальные особенности каждой группы.
Музыкальный стиль каждого коллектива выразился в особой цветовой гамме: желтая - вестерн-свинг, синяя - блюз, красная – конхунто.
В каждой группе есть солирующий струнный музыкальный инструмент: у одних – это скрипка, у других – классическая гитара, у третьих – бахо-сексто – двенадцатиструнная гитара. Имитация струн и их количество стали дополнительным идентификатором цветографической концепции.
Склад творчої групиАрт-директор: Ирина Шмидт
Дизайн: Ирина Шмидт