A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-28. Spring design session

АгенствоSUPREMATIKA
Творчий керівникВова Лифанов
Автор ідеїВова Лифанов
ПродуктДизайн-мероприятие
ОписSpring Design Session – культурно-образовательный проект, представляющий различные направления современного дизайна: Urban design, Fashion design, Graphic design, Interior design, Web design, Digital Design, Brand Design и Design and creativity, прошедшее в Москве в конце марта.

Пространство лаконичного шрифтового логотипа буквально является площадкой мероприятия. И эта площадка пластично меняется под каждую из лекционных секций.

Наиболее наглядно идейную сущность стиля была раскрыта на сайте проекта, где за счет эффекта параллакс центральная область обновляясь заполняется разнообразными анимированными объектами.
www.springdesign.org
Склад творчої групиВова Лифанов