A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-30. Диторобчик/ Діторобчик

АгенствоЛеуш Станислав
Творчий керівникЛеуш Станислав Сергеевич/ Леуш Станіслав Сергійович
Автор ідеїЛеуш Станислав Сергеевич/ Леуш Станіслав Сергійович
ПродуктИнтернет-магазин постельного, нижнего белья и аксессуаров для «создания» и воспитания детей/ Інтернет-магазин постільної , нижньої білизни та аксесуарів для «створення» і виховування немовлят.
ОписМоя жена, которая недавно вышла из декретного отпуска, попросила помочь ей в создании ориентированного на эффективность, но увлекательного и интересного для управления интернет магазина. Было принято решение о создании интернет-магазина по продаже постельного белья, товаров для беременных и т.д. Магазин обязан быть эффективным в продвижении не только за счёт средств, которые будут вкладываться в SEO, SMM, SMO и т.д., но, во-первых, за счёт семантической привлекательности названия бизнеса и выигрышного фирменного стиля. Было решено назвать интернет-магазин "Диторобчик", так как именно это название оказалось наиболее убедительным, вызывающим желание узнать о продукте как можно больше и немного провокационным, но, в то же самое время, абсолютно пристойным. Продукты, отмеченные торговой маркой "Диторобчик ", должны помогать потребителям в высказывании тех чувств, для высказывания которых часто трудно подобрать правильные слова. Скоро на ditorobchyk.ua/ Моя дружина, яка нещодавно вийшла з декретної відпустки, попросила допомогти їй у створенні орієнтованого на ефективність, але захоплюючого і цікавого для управління інтернет магазину. Було прийнято рішення про створення інтернет-магазину з продажу постільної білизни, товарів для вагітних і т.д. Магазин зобов'язаний бути ефективним у просуванні не лише за рахунок коштів, які будуть вкладатися в SEO, SMM, SMO і т.д., але, по-перше, за рахунок семантичної привабливості назви бізнесу та виграшного фірмового стилю. Було вирішено назвати інтернет-магазин "Діторобчік", так як саме ця назва виявилася такою що є найбільш переконливою, що викликає бажання дізнатися про продукт якомога більше і трохи провокаційною, але, в той самий час, абсолютно пристойною. Продукти, позначені торговою маркою "Діторобчік", повинні допомагати споживачам у висловлюванні тих почуттів, для вираження яких часто важко підібрати правильні слова. Скоро на ditorobchyk.ua.
Склад творчої групиЛеуш Станислав Сергеевич - креативный продюсер, арт-директор; Барбескумпе Денис Юрьевич - дизайнер/ Леуш Станіслав Сергійович - креативний продюсер, арт-директор; Барбескумпе Денис Юрійович - дизайнер.