A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-41. Фирменный стиль для группы компаний GLOBAL POINT FAMILY

АгенствоГЛОБАЛ ПОИНТ
Творчий керівникАнастасия Царевская
Автор ідеїВалентина Чистова
ПродуктГруппа компаний GLOBAL POINT FAMILY
ОписЗадача
Разработка фирменного стиля для Группы Компаний GLOBAL POINT FAMILY, c последующей интеграцией в существующие направления бизнеса: Marketing & Advertising group, Restaurants, Development и новые проекты.
Решение
При разработке фирменного стиля учтена необходимость создания единого ассоциативного поля вокруг группы компаний, одновременно сохраняя индивидуальность и концептуальность каждого из проектов. Исходя из этого дизайн логотипа отражает семантику самого названия – GLOBAL POINT FAMILY, а основные решения выполнены в минималистичном стиле (лаконичная шрифтовая гарнитура, простая форма знака, черно-белая цветовая гамма, отсутствие градиентов, раздувок и других дополнительных усложняющих элементов). Созданный фирменный знак имеет свои интерактивные версии - споты, визуализирующие настроение, эмоции и ценности бренда.
Склад творчої групиАрт-директор/дизайнер - Валентина Чистова
Brand manager - Анастасия Царевская