A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-75. Сaravan

АгенствоPlenum
Творчий керівникЕгор Мызник
Автор ідеїPlenum
ПродуктСaravan
ОписКомпания «Караван» сохраняет лидерские позиции на рынке бизнес-телекоммуникаций за счет тщательно выстроенной работы с клиентами. Специалисты компании “Караван” хорошо понимают бизнес клиента и предлагают индивидуальные решения, точно отвечающие текущим потребностям.
Основа нового стиля, разработатнного Plenum Branding Consultancy — фирменная графика, которая встраивается в сюжеты коммуникаций так же, как телекоммуникации интегрируются в бизнес клиентов, органично дополняя его и усиливая новыми возможностями.
Идея, заложенная в принципах построения фирменной графиики, хорошо отражает суть телеком-бизнеса (объединять и устанавливать связи) и иллюстрирует идею бренда “Караван”: “Умные телекоммуникации для умного бизнеса”.
Склад творчої групиБренд-консультант Татьяна Харитонова
Бренд-стратег Катерина Пальшина
Арт-директор Егор Мызник
Дизайнеры Алена Седякина, Михаил Лазухин
Копирайтер Роман Урбан
Менеджер проекта Павел Нестеренко