A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-02-23. Транснефть, календарь к 20-летию компании

АгенствоVolga Volga Brand Identity
Творчий керівникДмитрий Писоцкий, арт-директор
Автор ідеїФилипп Колтыга, креативный директор
ПродуктОАО "АК "Транснефть"
ОписСитуация: Компания «Транснефть» с 1993 года занимается развитием и управлением магистральными нефтепроводами, став правопреемником Главного производственного управления по транспортировке и поставкам нефти Миннефтепрома СССР, и создала на данный момент крупнейшую в мире трубопроводную сеть.

Задача: Разработать комплект календарей, посвященный 20-летию компании.

Решение: Разработан исторический справочник, включающий в себя рассказ об основных этапах развития нефтетранспортной системы России с момента строительства первого нефтепровода и заканчивая современными проектами «Транснефти».

Иллюстрации и тексты календарей подготовленые на основе документальных фотоматериалов из архива компании, отражают масштаб нефтепроводных систем на всей территории страны.
Склад творчої групиФилипп Колтыга, креативный директор
Дмитрий Писоцкий, арт-директор
Виктор Гауса, иллюстратор
Наталья Середова, дизайнер
Василий Захарченко, пре-пресс