A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-02-33. Календарь как произведение искусства/Календар як витвір мистецтва

АгенствоSablya
Творчий керівникЕналиев Дамир Рашитович / Єналієв Дамир Рашитович
Автор ідеїЯгнюк Александр Сергеевич/Ягнюк Олександр Сергійович
ПродуктКалендрь/Календар
Описru: Райффайзен Банк Аваль – один из лидеров рынка финансовых услуг, банк с богатой историей и традициями. Для банка со столь солидной репутацией вполне естественно использовать в оформлении календаря классические произведения искусства. Ведь именно их вневременная ценность отражает главные преимущества классического банка – стабильность и основательность. Картины были выполнены в технике мозаики, составленной из цветных логотипов банка. Всего в календаре было использовано более 8 тыс. таких элементов.
ua: Райффайзен Банк Аваль - один з лідерів ринку фінансових послуг, банк з багатою історією та традиціями. Для банку з настільки солідною репутацією цілком природньо використовувати в оформленні календаря класичні твори мистецтва. Адже саме їх позачасова цінність відображає головні переваги класичного банку - стабільність і ґрунтовність. Картини були виконані в техніці мозаїки, складеної з кольорових логотипів банку. Всього в календарі було використано більше 8 тис. таких елементів.
Склад творчої групиStrategy Planning Director – Федоров Константин Мстиславович/Федоров Константин Мстиславович
Creative Director – Еналиев Дамир Рашитович / Єналієв Дамир Рашитович
Art Director – Ягнюк Александр Сергеевич/Ягнюк Олександр Сергійович
Designer - Санников Николай Петрович, Беликова Мария Анатольевна, Алексей Погребняк Владимирович / Санніков Миколай Петрович, Бєлікова Марія Анатоліївна, Погребняк Олексій Володимирович
Senior Copywriter – Мамонтов Дмитрий Вячеславович / Мамонтов Дмитро В’ячеславович
Client Service Director – Яковлева Нина Федоровна /Яковлева Ніна Федорівна